Personal Assistant CEO [Netherlands]


 

Op de prachtige hoofdvestiging van Bevaplast BV in Arnhem, is voor de CEO de 1:1 vacature ontstaan voor een professionele Personal Assistant! Wil jij je verbinden aan een topteam dat dagelijks de missie “Laten zien wat er mogelijk is, als je je vrij kunt bewegen” realiseert? Dat als geen ander weet dat ondernemerschap, klantgerichtheid en denken in mogelijkheden, nodig zijn voor het ontsluiten van potentieel? Wil jij optimaal presteren bij een sterk groeiende en wendbare nichespeler? Gepassioneerd, deskundig, betrouwbaar en loyaal? En herken je je goed in het geschetste profiel? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie incl. CV, beknopte motivatie en recente digitale (pas-)foto vóór maandag 24 juli a.s., via de button 'Solliciteren' (zie ook onderstaande sollicitatie-informatie).

Wij verheugen ons er alvast op om met je kennis te maken.

Tot snel!

$ads={1}

De organisatie

Bevaplast BV is een bloeiende Nederlandse onderneming, actief in de ontwikkeling en levering van medische en sportmedische private label-producten. Je kunt hierbij o.a. denken aan pleisters, verbandmiddelen, eerste hulpsets en blaarverzorging tot aan tapes, windsels, hot-cold therapieën. En aan diverse producten op het gebied van outdoor- en/of sportbeleving. In elke gewenste huisstijl en uitvoering! Vanuit twee locaties bedient zij nagenoeg elke sector van de Europese markt. Van drogisterijen, retailketens tot en met zorgprofessionals. En van sportzaken tot en met automotive bedrijven. Private label in de breedste zin van het woord dus! Dagelijks realiseren ca. 40 enthousiaste professionals het onderscheidende concept “Laten zien wat er mogelijk is, als je je vrij kunt bewegen”. In verband met sterke organisatiegroei, is op de representatieve hoofdvestiging in Arnhem waar ca. 35 enthousiaste professionals werkzaam zijn, voor de CEO de 1:1 vacature ontstaan voor een Professionele, doortastende en verbindende Personal Assistant!

Bedrijfscultuur

De collectieve kernwaarden die richting geven aan alle activiteiten van deze dynamische en sterk groeiende nichespeler, zijn: klantgericht, ondernemend en pragmatisch. Hechte samenwerking met zowel klant als leverancier staat centraal, evenals het realiseren van een hoge kwaliteitsstandaard, korte communicatielijnen en heldere afspraken. Haar interne cultuur laat zich het best omschrijven als gepassioneerd, deskundig, loyaal, nuchter, transparant, betrouwbaar, direct, wendbaar en in transitie.

Arbeidsvoorwaarden en aantal uren per week

Bevaplast biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. winstuitkering, pensioenbijdrage, 31 vakantiedagen, thuiswerkregeling en reiskostenvergoeding) op basis van 36-40 uur per week. En binnen een dynamische en sterk groeiende niche, waar geen dag hetzelfde is! Samen met een bevlogen en ambitieus team, zul je duurzaam bij kunnen dragen aan de verdere groei van de organisatie, en zo optimaal van betekenis kunnen zijn. Hiernaast biedt Bevaplast een informele, representatieve werkomgeving, ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling, een gezellige personeelsvereniging, een prachtig uitzicht op de uiterwaarden en een goede bereikbaarheid. En... de lekkerste koffie van Arnhem!

De functie

Je ondersteunt de CEO van Bevaplast in Arnhem, 1:1 en van A-Z! Je bewaakt proactief zijn voortgang, denkt goed met hem mee en vooruit en signaleert, initieert en coördineert alle te ondernemen acties.

Ten aanzien van je werkzaamheden kun je o.a. denken aan:

  • Business en sparring partner;
  • Agenda-, time-, e-mail- en travelmanagement;
  • Plannen, voorbereiden, organiseren, coördineren en notuleren van diverse vergaderingen, bijeenkomsten, evenementen en calls, incl. follow-up bewaking;
  • Verdiepen in processen, procedures en regelgeving;
  • Projectmanagement;
  • Co-aansturing van Facility-, IT- en Officemanagement locatie Arnhem (hiertoe wordt gebruik gemaakt van externe partners);
  • Coördineren van de totstandkoming van juridische overeenkomsten;
  • Verzorgen van presentaties;
  • Up-to-date houden van het directie-relatiebestand;
  • E-archiving;
  • Alle overige voorkomende, breed business ondersteunende werkzaamheden.

De ideale kandidaat

Je bent vrolijk, professioneel en doortastend! Je houdt er van om het functioneren van zowel je manager als organisatie, op rolletjes te kunnen laten verlopen. Je kunt je goed identificeren met het streven van de organisatie. Je bent integer, innovatief, energiek, nauwkeurig en werkt gestructureerd. Vanzelfsprekend ben je tech-savvy, proactief, stressbestendig en kun je zowel goed zelfstandig als in teamverband functioneren. Kortom, je hebt hart voor de rol van Personal Assistance en je wilt je er graag optimaal voor inzetten dat ‘jouw’ manager en organisatie, duurzaam verder kunnen excelleren. Buitengewoon wendbaar en met impact!

Concreet voldoe je aan de volgende criteria en beschik je over de volgende competenties:

Criteria

  • Interesse in en affiniteit met de wereld van Bevaplast;
  • Hbo/wo- werk- en denkniveau; bijvoorbeeld een afgeronde opleiding hbo-MER (Management, Economie en Recht), MBA (Master Business Administration) of Schoevers MBA Executive Support;
  • Minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een professionele omgeving;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (goede beheersing van de Duitse taal is een pré);
  • Uitstekende beheersing van MsOffice; tech-savvy;
  • Na het zien van de Bevaplast-bedrijfsfilm onderaan deze vacature, wil jij niets liever dan optimaal gaan bijdragen aan "Laten zien wat er mogelijk is, als je je vrij kunt bewegen"!

Competenties

  • Thuis in een dynamische, sterk groeiende kwaliteitsniche;
  • Flexibel, proactief en doortastend (initiatief nemen);
  • Integer, organisatiesensitief en betrokken;
  • Kwaliteits- en servicegericht, ook onder druk;
  • Resultaatgericht, zowel zelfstandig als met een team;
  • Representatief met een goed gevoel voor humor!

Sollicitatie-informatie

Kortom, wil jij je verbinden in een topteam, dat dagelijks de missie “Laten zien wat er mogelijk is als je je vrij kunt bewegen” realiseert? Dat als geen ander weet dat ondernemerschap, klantgerichtheid en denken in mogelijkheden, nodig zijn voor het ontsluiten van potentieel? Wil jij optimaal presteren bij deze bloeiende en dynamische nichespeler? Gepassioneerd, deskundig, betrouwbaar en loyaal? En herken je je goed in het geschetste profiel? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie incl. CV, motivatie, salarisindicatie en digitale (pas-)foto vóór maandag 24 juli 2023, via de button 'Solliciteren'.

Exclusiviteit

De search voor deze vacature wordt exclusief verzorgd door Smeenk’s Top Personal Assistants. Rechtstreekse reacties naar Bevaplast BV of een van de participaties van Bevaplast, worden niet in behandeling genomen.

Procedure

  • Sluitingstermijn reacties: maandag 24 juli 2023;
  • Kennismakingsgesprekken Smeenk’s Top Personal Assistants, Arnhem/online: juli 2023, n.o.t.k.;
  • Sollicitatiegesprekken Bevaplast BV: juli 2023, n.o.t.k.;
  • Invulling: zo spoedig mogelijk, idealiter uiterlijk per september 2023;
  • Dienstverband: vast (36-40 uur per week).

Over Smeenk's Top Personal Assistants, je intermediair

Smeenk’s Top Personal Assistants is Nederlands enige Executive PA-Search Specialist voor de nieuwe generatie Top Personal Assistants. Met aandacht en focus searchen wij de juiste Top Personal Assistants van de toekomst voor Entrepreneurs, Business leaders en Executive board members, zodat zij zich optimaal kunnen focussen op expertise en op het behalen van duurzame bedrijfsresultaten. Buitengewoon wendbaar en met impact. Wij geloven in aandacht, focus en kwaliteit als randvoorwaarden voor duurzaam succes. En daar zetten wij met plezier onze passie, expertise én ons netwerk voor in.

Daarnaast investeren wij ook met veel plezier in top personal assistants die voorop willen (blijven) lopen in hun rol. Dit doen wij via onze masterclassreeks "Sparkle Your Talents".

Smeenk's Top Personal Assistants

Your investment for success. Through attention, focus and quality.

© Smeenk’s Top Personal Assistants.

Meer weten?

Neem contact op met: M.C. Smeenk, maartje.smeenk@smeenks.com.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال